hehehehehe...satu lagi org ajaib di wadah ini! udah ach gak mo bahas euy ntar
GeeR lagi. Astrid lagu jepang itu juga aq gi cari euy ilang kaset nya.....ada
yg bisa bantu kita gak yaaaa... cariin lagu itu euy
btw... morning everyone.....sarapan bareng yok!
- dolly - <[EMAIL PROTECTED]> wrote: v\:* {behavior:url(#default#VML);}
o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape
{behavior:url(#default#VML);} st1\:*{behavior:url(#default#ieooui) }
Itu settingan yang disengaja kayanya trid..
Dari kemaren juga gue perhatiin gitu cuman gi males ngoceh jadi gue cuekin
aja marenan..
Mungkin sekalian cari massa kli buat klik ke id dia di link itu xixixi..
Tapi ga tau juga sehh.. CMIIW..
---------------------------------
From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of
Astrid Habie
Sent: 30 Oktober 2008 23:14
To: [email protected]
Subject: ~ aga ~ ooc n oot
ada yang perhatiin gak, reply-an dari mbak destini itu link ke situs lain?
entah itu sengaja atau emang settingan
gw perhatiin, semua dari mbak destini itu teksnya pasti ke link lain
ooc aja seh
soalnya dari semua aga-ers baru kali ini ada yang gini
---------------------------------
From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of
destini susanty
Sent: 30 Oktober 2008 14:03
To: [email protected]
Subject: {spam} ~ aga ~ Bls: ~ aga ~ "urang sunda"
mas dedi aku gak ngerti artinya apa....
ada yang bisa terjemahin gak...????
--- Pada Kam, 30/10/08, Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]> menulis:
Dari: Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>
Topik: ~ aga ~ "urang sunda"
Kepada: [email protected]
Tanggal: Kamis, 30 Oktober, 2008, 1:58 PM
Ditulis ku Syam Ridwan
Rebo, 15 Oktober 2008
Teu beda jeung Bang Toyib, geus tilu kali lebaran
Steven Cungahgore teu mulang mulang kalemburna, di Bojong kenyot. Cenah,
lain teu hayang nurutan jiga batur anu mulang saban lebaran atawa saban
bulan, kalan kalan aya nu saban minggu sagala, ngan manehna geus wakca mun
can sukses moal waka balik.
Urang Bojongkenyot mah geus paraham lamun balik ti panyabaan geus mawa
mobil weuteuh atawa ngiringkeun pamajikan satilu tilu, geus dianggap jalma
sukses. Biasana waktu lebaran nembongkeun kasuksesanana teh. Balukarna
sapoe ka lebaran di Bojongkenyot jadi heurin ku kandaraan, sapaparat jalan
diunggal buruan pinuh ku mobil weuteuh, malahan gigireun paranje ge beak
kuparkir. Kitu deui jadi heurin ku nu barahenol,unggal waktu aya we nu
balawiri, meureun nu eta ge daratang tikota bawa urang Bojongkenyot anu
geus sukses.
Geus cunduk kana waktuna lebaran taun ieu Steven Cungahgore nohonan
jangjina, balik kalembur kalayan ngaringkid honda jazz kelir beureum
moronyoy pikabitaeun. Beja nu sumebar, cenah Steven Cungahgore kiwari geus
jadi jalma sukses alatan jadi kolektor dompet antik, padahal nu saenyana
dompet nu sakitu ngaleunyana lain hasil tina usaha nu sawajarna, tapi hasil
tina 3C, Cupat Copet Capit, kitu deui mobil nu dibawana ngan ukur mobil
rentalan. Pamikirna daripada kapahung saumur umur teu bisa balik
dipangumbaraan, leuwih hade gudar gedor,najan tekor tapi sohor.
Panampilanana ge beda pisan jeung Steven Cungahgore tilu taun katukang basa
manehna nek indit kakota, ayeuna mah awakna ge pinuh kutato kayaning gambar
keuyeup, kalajengking, hurang, sendal capit jeung gegep, diluyukeun jeung
hobina, cupat capit.
Harita pas poe lebaran pisan, sabada sungkem jeung indung bapana
Steven Cungahgore gura giru indit ka kuburan akina nek nadran sakalian nek
komplen lantaran baheula akina kungsi mere jangjawokan pikeun mikat wanoja,
ngan pas dipraktekeun ka saurang wanoja manan kapincut kalahka nyiduhan.
Tilu jam lima belas menit Steven Cungahgore ngalelengkur diluhureun
pajaratan akina, ngirim doa nepikeun ka luut leet kesang, nincak ka doa
panutup, ngadadak pundukna aya nu noel. "Lain ieu kuburan aki maneh mah
atuh, tuh nu itu!" Ceuk mang Jhoni Kober anu sapopoena purah ngagali kubur,
mere nyaho. "Maenya mang, atuh lapur ngadeluk ngadoa meunang tilu jam teh
kudu diulang timimiti deui, da salah sasaran!" Tembal Steven Cungahgore
bari muru kuburan anu dituduhkeun ku mang Jhoni Kober, gog cingogo. "Copy
pastekeun we euy doana tinu tadi meh teu cape!"Jhoni Kober mere ideu. "Aeh
enyanya, ideu bagus tuh!" Tembal Steven Cungahgore
serengeh.
Lir selebritis, sorena Steven Cungahgore ngayakeun open house,
pangeusi lembur tumplek daratang, kaasup para wanoja anu ngadadak sing
darilak hayang dipikaasih ku manehna. Wanoja nu baheula nyiduhan ge
katingali aya "Dulu boleh bertingkah, tapi sekarang sudah waktunya bertekuk
lutut!" Gerentes Steven Cungahgore bari neuteup anteb.
Lebaran poe kadua Steven Cungahgore ngabedahkeun balong akina. Sapopoe
ngeueum dina cai tur paguley jeung leutak, pas hanjat tato gegep jeung
sendal capitna luntur, anehna tato keuyeup, hurang jeung kalajengking mah
teu luntur, ngan robah jadi gambar geleng dage.
Sanggeus lima poe dilembur, poe kagenepna Steven Cungahgore balik deui
pangumbaraanana,pas nepi, teu langsung kapondokna tapi langsung ka
terminal, maksudna nek menta dihampura sugan we cenah panggih jeung jalma
jalma anu kungsi dicopet ku manehna baheula. Hayang alih propesi Steven
Cungahgore teh, ngan nek investasi di pasar modal kaburu krisis global, nek
jualan,cenah ceuk ahli weweton teu cocog, nek jadi kuroptor naon nu
dikorupsina, nya kapaksa ngagugulung deui propesi heubeul, sakalian
nyalurkeun hobina nyaeta 3C, Cupat Copet Capit. Hasilna cenah jeung modal
kawin, meh unggal poe bisa 3C oge, Culak Colok Celengok! Beu!
---------------------------------
Sikap Peduli Lingkungan?
Temukan jawabannya di Yahoo! Answers
--
best regards,
Astrid
"Hide the pain and fear far
The one who's right will win
Know that everything is in your hands"
RISE ~ Yoko Kanno, Origa
---------------------------------
Berbagi video sambil chatting dengan teman di Messenger.
Sekarang bisa dengan Yahoo! Messenger baru.
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Anda menerima pesan ini karena berlangganan ke Grup "aga-madjid" Google
Groups.
Untuk memposting ke grup ini, kirimkan email ke
[email protected]
Untuk bergabung dengan grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk keluar dari grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk pilihan lain, kunjungi grup ini di
http://groups.google.co.id/group/aga-madjid?hl=id
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---