aduuuu uda lama amirrr aq gabung ke AGA
budi zaaaa kynya duluan eke deeeee, diakan ms nak bawang budi itu

Best regard
aD4i3

  ----- Original Message ----- 
  From: Septian Kurniawan 
  To: [email protected] 
  Sent: Friday, October 31, 2008 10:41 AM
  Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot


  Bro budi,si adi ini baru gabung ke aga y??? soalnya dari tadi tulisannya 
masih belum berubah nih. Tolong dikasih tau y secara baik2 kan lw satu atap tuh 
di PCI. 
    ----- Original Message ----- 
    From: Adi 
    To: [email protected] 
    Sent: Friday, October 31, 2008 10:33 AM
    Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot


    ooooooo Toraaaaaa sudirooooo y
    artis dong kamuuu ituuuuuuuu

    Best regard
    aD4i3

      ----- Original Message ----- 
      From: Dedi Sutirto 
      To: [email protected] 
      Sent: Friday, October 31, 2008 10:28 AM
      Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot


      katro bgts? KATRO APAAN SIH.

      ADA JUGA TEMEN GW KARTO NAMANYA..

      OO KAYANYA LO MIRIP TUKUL SIIH YAA.JELEEK LOO

       

       

       


--------------------------------------------------------------------------

      From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of 
Adi
      Sent: Friday, October 31, 2008 9:31 AM
      To: [email protected]
      Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot

       

      Link itu lo di mesin ATM

      katro bgts ceeeee dedi,..

       

      Best regard
      aD4i3

        ----- Original Message ----- 

        From: Dedi Sutirto 

        To: [email protected] 

        Sent: Friday, October 31, 2008 9:26 AM

        Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot

         

        emang link kemana bro......................KOKOK

        HEHEHEHEHEEEE.SIKAT AJAAA BLEEEHH..BIKIN RUSUUH TUH.

         

         

         


------------------------------------------------------------------------

        From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf 
Of Sunarko
        Sent: Friday, October 31, 2008 8:42 AM
        To: [email protected]
        Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot

         

        emang link kemana bro......................

         

         

          ----- Original Message ----- 

          From: Adi 

          To: [email protected] 

          Sent: Friday, October 31, 2008 8:36 AM

          Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot

           

          Oooo gotiiiiiiiiii toooo

          terharu yaaaaaaaaaaaaaa

           

          Best regard
          aD4i3

            ----- Original Message ----- 

            From: - dolly - 

            To: [email protected] 

            Sent: Friday, October 31, 2008 8:29 AM

            Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot

             

            Itu settingan yang disengaja kayanya trid..

            Dari kemaren juga gue perhatiin gitu cuman gi males ngoceh jadi gue 
cuekin aja marenan..

            Mungkin sekalian cari massa kli buat klik ke id dia di link itu 
xixixi..

            Tapi ga tau juga sehh.. CMIIW..

             


--------------------------------------------------------------------

            From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On 
Behalf Of Astrid Habie
            Sent: 30 Oktober 2008 23:14
            To: [email protected]
            Subject: ~ aga ~ ooc n oot

             

             

            ada yang perhatiin gak, reply-an dari mbak destini itu link ke 
situs lain?
            entah itu sengaja atau emang settingan
            gw perhatiin, semua dari mbak destini itu teksnya pasti ke link lain
            ooc aja seh
            soalnya dari semua aga-ers baru kali ini ada yang gini

             

             


--------------------------------------------------------------------

            From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On 
Behalf Of destini susanty
            Sent: 30 Oktober 2008 14:03
            To: [email protected]
            Subject: {spam} ~ aga ~ Bls: ~ aga ~ "urang sunda"

             



                  mas dedi aku gak ngerti artinya apa....

                  ada yang bisa terjemahin gak...????

                  --- Pada Kam, 30/10/08, Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]> 
menulis:

                  Dari: Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>
                  Topik: ~ aga ~ "urang sunda"
                  Kepada: [email protected]
                  Tanggal: Kamis, 30 Oktober, 2008, 1:58 PM

                        Ditulis ku Syam Ridwan    
                       
                        Rebo, 15 Oktober 2008 
                       
                        Teu beda jeung Bang Toyib, geus tilu kali lebaran 
Steven Cungahgore teu mulang mulang kalemburna, di Bojong kenyot. Cenah, lain 
teu hayang nurutan jiga batur anu mulang saban lebaran atawa saban bulan, kalan 
kalan aya nu saban minggu sagala, ngan manehna geus wakca mun can sukses moal 
waka balik.

                        Urang Bojongkenyot mah geus paraham lamun balik ti 
panyabaan geus mawa mobil weuteuh atawa ngiringkeun pamajikan satilu tilu, geus 
dianggap jalma sukses. Biasana waktu lebaran nembongkeun kasuksesanana teh. 
Balukarna sapoe ka lebaran di Bojongkenyot jadi heurin ku kandaraan, sapaparat 
jalan diunggal buruan pinuh ku mobil weuteuh, malahan gigireun paranje ge beak 
kuparkir. Kitu deui jadi heurin ku nu barahenol,unggal waktu aya we nu 
balawiri, meureun nu eta ge daratang tikota bawa urang Bojongkenyot anu geus 
sukses.

                        Geus cunduk kana waktuna lebaran taun ieu Steven 
Cungahgore nohonan jangjina, balik kalembur kalayan ngaringkid honda jazz kelir 
beureum moronyoy pikabitaeun. Beja nu sumebar, cenah Steven Cungahgore kiwari 
geus jadi jalma sukses alatan jadi kolektor dompet antik, padahal nu saenyana 
dompet nu sakitu ngaleunyana lain hasil tina usaha nu sawajarna, tapi hasil 
tina 3C, Cupat Copet Capit, kitu deui mobil nu dibawana ngan ukur mobil 
rentalan. Pamikirna daripada kapahung saumur umur teu bisa balik 
dipangumbaraan, leuwih hade gudar gedor,najan tekor tapi sohor. Panampilanana 
ge beda pisan jeung Steven Cungahgore tilu taun katukang basa manehna nek indit 
kakota, ayeuna mah awakna ge pinuh kutato kayaning gambar keuyeup, 
kalajengking, hurang, sendal capit jeung gegep, diluyukeun jeung hobina, cupat 
capit.

                        Harita pas poe lebaran pisan, sabada sungkem jeung 
indung bapana Steven Cungahgore gura giru indit ka kuburan akina nek nadran 
sakalian nek komplen lantaran baheula akina kungsi mere jangjawokan pikeun 
mikat wanoja, ngan pas dipraktekeun ka saurang wanoja manan kapincut kalahka 
nyiduhan. Tilu jam lima belas menit Steven Cungahgore ngalelengkur diluhureun 
pajaratan akina, ngirim doa nepikeun ka luut leet kesang, nincak ka doa 
panutup, ngadadak pundukna aya nu noel. "Lain ieu kuburan aki maneh mah atuh, 
tuh nu itu!" Ceuk mang Jhoni Kober anu sapopoena purah ngagali kubur, mere 
nyaho. "Maenya mang, atuh lapur ngadeluk ngadoa meunang tilu jam teh kudu 
diulang timimiti deui, da salah sasaran!" Tembal Steven Cungahgore bari muru 
kuburan anu dituduhkeun ku mang Jhoni Kober, gog cingogo. "Copy pastekeun we 
euy doana tinu tadi meh teu cape!"Jhoni Kober mere ideu. "Aeh enyanya, ideu 
bagus tuh!" Tembal Steven Cungahgore serengeh.

                        Lir selebritis, sorena Steven Cungahgore ngayakeun open 
house, pangeusi lembur tumplek daratang, kaasup para wanoja anu ngadadak sing 
darilak hayang dipikaasih ku manehna. Wanoja nu baheula nyiduhan ge katingali 
aya "Dulu boleh bertingkah, tapi sekarang sudah waktunya bertekuk lutut!" 
Gerentes Steven Cungahgore bari neuteup anteb.

                        Lebaran poe kadua Steven Cungahgore ngabedahkeun balong 
akina. Sapopoe ngeueum dina cai tur paguley jeung leutak, pas hanjat tato gegep 
jeung sendal capitna luntur, anehna tato keuyeup, hurang jeung kalajengking mah 
teu luntur, ngan robah jadi gambar geleng dage.

                        Sanggeus lima poe dilembur, poe kagenepna Steven 
Cungahgore balik deui pangumbaraanana,pas nepi, teu langsung kapondokna tapi 
langsung ka terminal, maksudna nek menta dihampura sugan we cenah panggih jeung 
jalma jalma anu kungsi dicopet ku manehna baheula. Hayang alih propesi Steven 
Cungahgore teh, ngan nek investasi di pasar modal kaburu krisis global, nek 
jualan,cenah ceuk ahli weweton teu cocog, nek jadi kuroptor naon nu 
dikorupsina, nya kapaksa ngagugulung deui propesi heubeul, sakalian nyalurkeun 
hobina nyaeta 3C, Cupat Copet Capit. Hasilna cenah jeung modal kawin, meh 
unggal poe bisa 3C oge, Culak Colok Celengok! Beu!
                       

                   

                   

                   
                 

             


--------------------------------------------------------------------

            Sikap Peduli Lingkungan? 
            Temukan jawabannya di Yahoo! Answers

             

             




            -- 
            best regards,

            Astrid


            "Hide the pain and fear far
            The one who's right will win
            Know that everything is in your hands"

            RISE ~ Yoko Kanno, Origa

            <BR
            **** PT MULIA INDUSTRINDO TBK ***** 

        <BR


      

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Anda menerima pesan ini karena berlangganan ke Grup "aga-madjid" Google
Groups.
Untuk memposting ke grup ini, kirimkan email ke
[email protected]
Untuk bergabung dengan grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk keluar dari grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk pilihan lain, kunjungi grup ini di
http://groups.google.co.id/group/aga-madjid?hl=id
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Kirim email ke