yah... namanya jg usaha... sambil bikin postingan sambil dagang...

-ade-

On Thu, Oct 30, 2008 at 11:13 PM, Astrid Habie <[EMAIL PROTECTED]>wrote:

>
>
> ada yang perhatiin gak, reply-an dari mbak destini itu link ke situs lain?
> entah itu sengaja atau emang settingan
> gw perhatiin, semua dari mbak destini itu teksnya pasti ke link lain
> ooc aja seh
> soalnya dari semua aga-ers baru kali ini ada yang gini
>
>
>
>>
>>
>>  ------------------------------
>>
>> *From:* [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
>> *On Behalf Of *destini susanty
>> *Sent:* 30 Oktober 2008 14:03
>> *To:* [email protected]
>> *Subject:* {spam} ~ aga ~ Bls: ~ aga ~ "urang sunda"
>>
>>
>>
>>
>>
>> mas dedi aku gak ngerti artinya apa.... <http://BikinDuit.com/?ref=0526>
>>
>> ada yang bisa terjemahin gak...????
>>  <http://BikinDuit.com/?ref=0526>
>> --- Pada *Kam, 30/10/08, Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>*menulis:
>>
>> Dari: Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>
>> Topik: ~ aga ~ "urang sunda"
>> Kepada: [email protected]
>> Tanggal: Kamis, 30 Oktober, 2008, 1:58 PM
>>
>> Ditulis ku Syam Ridwan
>>
>> Rebo, 15 Oktober 2008
>>
>> Teu beda jeung Bang Toyib, geus tilu kali lebaran Steven Cungahgore teu
>> mulang mulang kalemburna, di Bojong kenyot. Cenah, lain teu hayang nurutan
>> jiga batur anu mulang saban lebaran atawa saban bulan, kalan kalan aya nu
>> saban minggu sagala, ngan manehna geus wakca mun can sukses moal waka balik.
>>
>> Urang Bojongkenyot mah geus paraham lamun balik ti panyabaan geus mawa
>> mobil weuteuh atawa ngiringkeun pamajikan satilu tilu, geus dianggap jalma
>> sukses. Biasana waktu lebaran nembongkeun kasuksesanana teh. Balukarna sapoe
>> ka lebaran di Bojongkenyot jadi heurin ku kandaraan, sapaparat jalan
>> diunggal buruan pinuh ku mobil weuteuh, malahan gigireun paranje ge beak
>> kuparkir. Kitu deui jadi heurin ku nu barahenol,unggal waktu aya we nu
>> balawiri, meureun nu eta ge daratang tikota bawa urang Bojongkenyot anu geus
>> sukses.
>>
>> Geus cunduk kana waktuna lebaran taun ieu Steven Cungahgore nohonan
>> jangjina, balik kalembur kalayan ngaringkid honda jazz kelir beureum
>> moronyoy pikabitaeun. Beja nu sumebar, cenah Steven Cungahgore kiwari geus
>> jadi jalma sukses alatan jadi kolektor dompet antik, padahal nu saenyana
>> dompet nu sakitu ngaleunyana lain hasil tina usaha nu sawajarna, tapi hasil
>> tina 3C, Cupat Copet Capit, kitu deui mobil nu dibawana ngan ukur mobil
>> rentalan. Pamikirna daripada kapahung saumur umur teu bisa balik
>> dipangumbaraan, leuwih hade gudar gedor,najan tekor tapi sohor.
>> Panampilanana ge beda pisan jeung Steven Cungahgore tilu taun katukang basa
>> manehna nek indit kakota, ayeuna mah awakna ge pinuh kutato kayaning gambar
>> keuyeup, kalajengking, hurang, sendal capit jeung gegep, diluyukeun jeung
>> hobina, cupat capit.
>>
>> Harita pas poe lebaran pisan, sabada sungkem jeung indung bapana Steven
>> Cungahgore gura giru indit ka kuburan akina nek nadran sakalian nek komplen
>> lantaran baheula akina kungsi mere jangjawokan pikeun mikat wanoja, ngan pas
>> dipraktekeun ka saurang wanoja manan kapincut kalahka nyiduhan. Tilu jam
>> lima belas menit Steven Cungahgore ngalelengkur diluhureun pajaratan akina,
>> ngirim doa nepikeun ka luut leet kesang, nincak ka doa panutup, ngadadak
>> pundukna aya nu noel. "Lain ieu kuburan aki maneh mah atuh, tuh nu itu!"
>> Ceuk mang Jhoni Kober anu sapopoena purah ngagali kubur, mere nyaho. "Maenya
>> mang, atuh lapur ngadeluk ngadoa meunang tilu jam teh kudu diulang timimiti
>> deui, da salah sasaran!" Tembal Steven Cungahgore bari muru kuburan anu
>> dituduhkeun ku mang Jhoni Kober, gog cingogo. "Copy pastekeun we euy doana
>> tinu tadi meh teu cape!"Jhoni Kober mere ideu. "Aeh enyanya, ideu bagus
>> tuh!" Tembal Steven Cungahgore serengeh.
>>
>> Lir selebritis, sorena Steven Cungahgore ngayakeun open house, pangeusi
>> lembur tumplek daratang, kaasup para wanoja anu ngadadak sing darilak hayang
>> dipikaasih ku manehna. Wanoja nu baheula nyiduhan ge katingali aya "Dulu
>> boleh bertingkah, tapi sekarang sudah waktunya bertekuk lutut!" Gerentes
>> Steven Cungahgore bari neuteup anteb.
>>
>> Lebaran poe kadua Steven Cungahgore ngabedahkeun balong akina. Sapopoe
>> ngeueum dina cai tur paguley jeung leutak, pas hanjat tato gegep jeung
>> sendal capitna luntur, anehna tato keuyeup, hurang jeung kalajengking mah
>> teu luntur, ngan robah jadi gambar geleng dage.
>>
>> Sanggeus lima poe dilembur, poe kagenepna Steven Cungahgore balik deui
>> pangumbaraanana,pas nepi, teu langsung kapondokna tapi langsung ka terminal,
>> maksudna nek menta dihampura sugan we cenah panggih jeung jalma jalma anu
>> kungsi dicopet ku manehna baheula. Hayang alih propesi Steven Cungahgore
>> teh, ngan nek investasi di pasar modal kaburu krisis global, nek
>> jualan,cenah ceuk ahli weweton teu cocog, nek jadi kuroptor naon nu
>> dikorupsina, nya kapaksa ngagugulung deui propesi heubeul, sakalian
>> nyalurkeun hobina nyaeta 3C, Cupat Copet Capit. Hasilna cenah jeung modal
>> kawin, meh unggal poe bisa 3C oge, Culak Colok Celengok! Beu!
>>
>

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Anda menerima pesan ini karena berlangganan ke Grup "aga-madjid" Google
Groups.
Untuk memposting ke grup ini, kirimkan email ke
[email protected]
Untuk bergabung dengan grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk keluar dari grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk pilihan lain, kunjungi grup ini di
http://groups.google.co.id/group/aga-madjid?hl=id
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Kirim email ke