yah... namanya jg usaha... sambil bikin postingan sambil dagang...
-ade- On Thu, Oct 30, 2008 at 11:13 PM, Astrid Habie <[EMAIL PROTECTED]>wrote: > > > ada yang perhatiin gak, reply-an dari mbak destini itu link ke situs lain? > entah itu sengaja atau emang settingan > gw perhatiin, semua dari mbak destini itu teksnya pasti ke link lain > ooc aja seh > soalnya dari semua aga-ers baru kali ini ada yang gini > > > >> >> >> ------------------------------ >> >> *From:* [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] >> *On Behalf Of *destini susanty >> *Sent:* 30 Oktober 2008 14:03 >> *To:* [email protected] >> *Subject:* {spam} ~ aga ~ Bls: ~ aga ~ "urang sunda" >> >> >> >> >> >> mas dedi aku gak ngerti artinya apa.... <http://BikinDuit.com/?ref=0526> >> >> ada yang bisa terjemahin gak...???? >> <http://BikinDuit.com/?ref=0526> >> --- Pada *Kam, 30/10/08, Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>*menulis: >> >> Dari: Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]> >> Topik: ~ aga ~ "urang sunda" >> Kepada: [email protected] >> Tanggal: Kamis, 30 Oktober, 2008, 1:58 PM >> >> Ditulis ku Syam Ridwan >> >> Rebo, 15 Oktober 2008 >> >> Teu beda jeung Bang Toyib, geus tilu kali lebaran Steven Cungahgore teu >> mulang mulang kalemburna, di Bojong kenyot. Cenah, lain teu hayang nurutan >> jiga batur anu mulang saban lebaran atawa saban bulan, kalan kalan aya nu >> saban minggu sagala, ngan manehna geus wakca mun can sukses moal waka balik. >> >> Urang Bojongkenyot mah geus paraham lamun balik ti panyabaan geus mawa >> mobil weuteuh atawa ngiringkeun pamajikan satilu tilu, geus dianggap jalma >> sukses. Biasana waktu lebaran nembongkeun kasuksesanana teh. Balukarna sapoe >> ka lebaran di Bojongkenyot jadi heurin ku kandaraan, sapaparat jalan >> diunggal buruan pinuh ku mobil weuteuh, malahan gigireun paranje ge beak >> kuparkir. Kitu deui jadi heurin ku nu barahenol,unggal waktu aya we nu >> balawiri, meureun nu eta ge daratang tikota bawa urang Bojongkenyot anu geus >> sukses. >> >> Geus cunduk kana waktuna lebaran taun ieu Steven Cungahgore nohonan >> jangjina, balik kalembur kalayan ngaringkid honda jazz kelir beureum >> moronyoy pikabitaeun. Beja nu sumebar, cenah Steven Cungahgore kiwari geus >> jadi jalma sukses alatan jadi kolektor dompet antik, padahal nu saenyana >> dompet nu sakitu ngaleunyana lain hasil tina usaha nu sawajarna, tapi hasil >> tina 3C, Cupat Copet Capit, kitu deui mobil nu dibawana ngan ukur mobil >> rentalan. Pamikirna daripada kapahung saumur umur teu bisa balik >> dipangumbaraan, leuwih hade gudar gedor,najan tekor tapi sohor. >> Panampilanana ge beda pisan jeung Steven Cungahgore tilu taun katukang basa >> manehna nek indit kakota, ayeuna mah awakna ge pinuh kutato kayaning gambar >> keuyeup, kalajengking, hurang, sendal capit jeung gegep, diluyukeun jeung >> hobina, cupat capit. >> >> Harita pas poe lebaran pisan, sabada sungkem jeung indung bapana Steven >> Cungahgore gura giru indit ka kuburan akina nek nadran sakalian nek komplen >> lantaran baheula akina kungsi mere jangjawokan pikeun mikat wanoja, ngan pas >> dipraktekeun ka saurang wanoja manan kapincut kalahka nyiduhan. Tilu jam >> lima belas menit Steven Cungahgore ngalelengkur diluhureun pajaratan akina, >> ngirim doa nepikeun ka luut leet kesang, nincak ka doa panutup, ngadadak >> pundukna aya nu noel. "Lain ieu kuburan aki maneh mah atuh, tuh nu itu!" >> Ceuk mang Jhoni Kober anu sapopoena purah ngagali kubur, mere nyaho. "Maenya >> mang, atuh lapur ngadeluk ngadoa meunang tilu jam teh kudu diulang timimiti >> deui, da salah sasaran!" Tembal Steven Cungahgore bari muru kuburan anu >> dituduhkeun ku mang Jhoni Kober, gog cingogo. "Copy pastekeun we euy doana >> tinu tadi meh teu cape!"Jhoni Kober mere ideu. "Aeh enyanya, ideu bagus >> tuh!" Tembal Steven Cungahgore serengeh. >> >> Lir selebritis, sorena Steven Cungahgore ngayakeun open house, pangeusi >> lembur tumplek daratang, kaasup para wanoja anu ngadadak sing darilak hayang >> dipikaasih ku manehna. Wanoja nu baheula nyiduhan ge katingali aya "Dulu >> boleh bertingkah, tapi sekarang sudah waktunya bertekuk lutut!" Gerentes >> Steven Cungahgore bari neuteup anteb. >> >> Lebaran poe kadua Steven Cungahgore ngabedahkeun balong akina. Sapopoe >> ngeueum dina cai tur paguley jeung leutak, pas hanjat tato gegep jeung >> sendal capitna luntur, anehna tato keuyeup, hurang jeung kalajengking mah >> teu luntur, ngan robah jadi gambar geleng dage. >> >> Sanggeus lima poe dilembur, poe kagenepna Steven Cungahgore balik deui >> pangumbaraanana,pas nepi, teu langsung kapondokna tapi langsung ka terminal, >> maksudna nek menta dihampura sugan we cenah panggih jeung jalma jalma anu >> kungsi dicopet ku manehna baheula. Hayang alih propesi Steven Cungahgore >> teh, ngan nek investasi di pasar modal kaburu krisis global, nek >> jualan,cenah ceuk ahli weweton teu cocog, nek jadi kuroptor naon nu >> dikorupsina, nya kapaksa ngagugulung deui propesi heubeul, sakalian >> nyalurkeun hobina nyaeta 3C, Cupat Copet Capit. Hasilna cenah jeung modal >> kawin, meh unggal poe bisa 3C oge, Culak Colok Celengok! Beu! >> > --~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~ Anda menerima pesan ini karena berlangganan ke Grup "aga-madjid" Google Groups. Untuk memposting ke grup ini, kirimkan email ke [email protected] Untuk bergabung dengan grup ini, kirim email ke [EMAIL PROTECTED] Untuk keluar dari grup ini, kirim email ke [EMAIL PROTECTED] Untuk pilihan lain, kunjungi grup ini di http://groups.google.co.id/group/aga-madjid?hl=id -~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
