Sziasztok!

Ági vagyok, régi-új listatag, évekig nem volt mail hozzáférésem, de most
megint (új munkahely)...

És mindjárt lett is egy porblémám, amire nem találok sehol választ, de
gyanús:

Kiköthetnek-e munkaszerzodésben olyat, hogy (idézem):
"A Felek rögzítik, hogy a jelen munkaszerzodésben szabályozott munkaviszonyt
a Munkavállaló 90 napos felmondási idovel, míg a Munkáltató indokolt esetben
30 napos felmondási idovel - kivéve, ha a Munka Törvénykönyve ennél hosszabb
felmondási idot ír elo - mondhatják fel a rendes felmondás szabályai
szerint."

Szerintem a Munka Törvénykönyvében nincs ilyen, hogy ha innen nézzük, akkor
ilyen, ha onnan, akkor meg olyan. Felmondási ido van oszt kész. Vagy rosszul
gondolom?

Elore is köszönöm

Üdv. Ági