Kedves Agi!

> Köszönöm a válaszokat, de nem nyugtattatok meg.
> Nem az a problémám, hogy nem a minimumot kötik ki, hanem az, hogy eltéroen
> állapítják meg a munkaadó ill. a munkavállaló szemszögébol, és így
szerintem
> a munkavállalónak ez hátrányos.

Ertem, ertettem a kerdest. Sajnos meg mindig csak azt tudom mondani,
hogy nem latom akadalyat. Bar nekem sem tetszik :-((

Viszont mas oldalrol is meg lehet kozeliteni a kerdest, persze a
szerzodes alairasa elott:
Meg lehet probalni, egyeztetni a munkaltatoval, megkerdezni, hogy
ugyan miert. Aztan ha ezek utan is alairod, akkor "ez van".
Ha ennek ellenere letrejott a szerzodes, akkor nyilvan
(a korulmenyekhez kepest) megfelelt a dolog .. :-(((

Udv:
  Feri