Szia! 1.) Van egy KFT, aminek 10 fo alatt van a foglalkoztatotti letszama es 700 M alatt van az eves nettoja es merlegfoje 500M-ig van. Ebben az esetben mikronak minosul, es nincs jarulekfizetesi kotelezettsege.
Igen. Ha mindegyik feltetel ok, kiveve barmelyik hianya (pl. 10 fo alatti, arbevetele 700M alatti, DE merlegfoje 501M), akkor mar kisvallalkozonak minosul es annak megfeleloen fizet. Az arbevetelre es a merlegfoosszegre vonatkozo feltetel "vagy kapcsolatban" all egymassal, vagyis marad mikro. Szvsz. 2.) Van egy KFT, letszam 10 feletti, 50 alatti, arbeve 700M-ig, merlegfoje 500M-ig, akkor o kisvallalkozonak minosul, es annak megfeleloen fizet. Igen. Ha ebben az esetben a netto arbev vagy a merlegfoosszeg meghaladja az ertekhatart, akkor kisvallalkozonak minosul? Igen. 3.) Beteti tarsasagoknak nem kell foglalkozni az innov.jar-al. Csak ha evazik es beveteli nyilvantartast vezet. Ellenkezo esetben a szt. hatalya ala tartozik (es gt. is). 4.) Nem latom, hogy a tvny azt irna, hogy 2003 utan is kell innov.jarulekot fizetni. Jol latod. Erdekes lenne, ha visszamenoleges hatallyal vezetnenek be kotelezettsegeket. Ugy ertelmezem, hogy 2004-ben kell eloszor az innov. jarulekkal foglalkozni, megpedig eloleg formajaban, az elozo ev (2003) szerinti vallalkozas kategorianak megfeleloen. Igen. Tehat eloszor 2004. apr. 20-an kell beadni elolegbevallast az innov.jarulekrol, es eloleget fizetni, a 2003.12.31. adatai szerint. Az a befizetes hatarideje. A bevallase 05.31. 5 § (7) Gergo _______________________________________________ Akta mailing list [EMAIL PROTECTED] http://openforum.hu/mailman/listinfo/akta
