Cap problema, Mikel: ja m'agrada que no es parli gaire de mi :)
A mi també m'ha agradat molt l'entrevista. Tanmateix, crec que la impressió
que se'n treu és que no hi ha cap estàndard en sard i no és cert: la
codificació LSC és molt jove i falten molt recursos, però i tant que
existeix. Sense això poc hauríem pogut fet i tampoc sense el corrector
ortogràfic que està en línia, de què vam poder deduir molts paradigmes
verbals de l'estàndard i assignar verbs a cadascun.
Salut,
Hèctor

PS
Fran, quan ens posem amb s'artìculu?