Víte všichni co? Seru na to... Tohle je fakt moc, s brmlabákama coby s grupou
jsem skončila. Děte všichni do prdele, fellas.

Vy, kdo máte i po téhle hysterii dojem, že to je prostě zajímavý nápad a
zkušenost a nehodláte se předposrat strachy při myšlence, že by vaše počínání
mohlo být v kofliktu s jakoukoli vyhláškou nebo nedejbože urazit muslimské
spoluobčany, napište mi soukromně. Budeme se dál domlouvat takto.

Barney

Odesláno z iPhonu