Napadlo mě to proto, že já osobně vozím auto k mechanikovi domů, neboť to mám
blíž. Věřím mu, že si to odveze do své dílny a tam to udělá jak má a s odpadem
nakládá jak má. V zásadě je mi srdečně jedno, zda si to odveze do dílny, nebo
to opraví na chodníku. Prostě věřím, že tomu rozumí a nebude olej vylévat do
kanálu.

I kdyby v labu byla 1/3 muslimů, nevidím v tom problém. Nikdo Tebe, mě ani
případné muslime nenutí na pitvu chodit a nenutí je ani chodit do z jejich
pohledu špinavých prostor (pokud se to bude konat v labu). Jsem typickou
ukázkou toho, že členství v brmlabu je dobrovolné.

Mimochodem, já osobně pitvu nedám neb na to nemám žaludek. Nicméně při dodržení
rozumných postupů proto tomu nic nemám. Naopak to může spoustě lidí zvýšit
znalosti.

#Barney
Když jsem narazil na ty znalosti. Myslíš, že by bylo možné udělat krátké
objasnění první pomoci? Nemám ted na mysli tu, co je specifická pro lab, ale tu
opravdu pro všechny.
Lui