To už mám v plánu, Sachy :-) Resp. napadlo mě to. Jestli to budu
realizovat, bude záviset jednak na úspěchu brmí akce (kde si prakticky
vyzkouším, jak se vůbec to prase dá řezat, a taky to, co mám a co nemám
vykládat, aby to bylo zajímavé), a druhak na tom, jestli bude reálné
sehnat odvoz vepříka do Víru.

Barney