Bylo by myslim uzitecne zjistit, zda je ten incident projevem ignoranstvi
ci omyl.

Protoze jsem uz jednou take mel neco odpojeneho ze sasuvky, kdyz jsme se
od zarizeni na 2 minuty vzdalil, tak vim jake to je.

Email od Barney mne primel se nad tim opet zamyslet a mam nasledujici
navrhy/namety:

1. Oznacit zastrcky vsech pristroju, aby bylo jasne k cemu patri.
2. Poridit nekolik rozbocovacu podobnych tomuto, aby bylo dost zasuvek:

https://www.gme.cz/prodluzovaci-kabel-rack-2m-8x-zasuvka

Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/