Hoj,

u Barney to nebylo rozhodně tak, že by to byl první incident, který se
jí v brmlabu stal. Byl to nejspíše akorát "poslední incident který se jí
v brmlabu stal." Pokud ji alespoň trochu znam tak si myslím, že rozhodně
neodchází kvůli odpojenému mrazáku a pár kilům masa, nýbrž kvůli tomu,
že do komunity investovala nemalou snahu a skoro jediné, co sklidila, je
voser a poser.