Když jsem se před lety stal členem brmlabu, měl jsem velké naděje, že
nastoupím do kolektivu, kterým spoji nadšení pro technologie, touha
sdílet znalost, a touha k decentralizaci moci v společnosti skrz sdílení
znalostí a svobodný software a hardware. V skutečnosti jsem nastoupil do
anonymního prostoru, ne do kolektivu, ale do prostoru, kde byli
navštěvnicí všech předsvědčení a vzajemně nepropojené.

Myslím si, že kdyby brmlab byl kolektiv, a nejen prostor, Barny by
neodešla kvůli jednoho odpojeného mrazaku. Cítila by se jako člen, a by
se cítila, že do brmlabu nějak patři, že tam má kamarady, sdílené touhy,
a pospolitosti které by ji pomohl zvladnout stresujicí průšvih. Ale zda
se mi, že malokdo se takhle cítí v brmlabu.