Citim potrebu jeste napsat par slov k tomuto threadu.

Pokud nekdo odpoji nejake zarizeni i pokud bude zastrcka oznacena jako
"nevypojovat", tak jeho mentalitu nechapu... Necham si to rad vysvetlit od
nekoho, kdo tomu rozumi (nezertuji).

Tady snad pomuze jen BrmCOP, nekdo kdo by dohlizel zda nekdo neco
neodpojuje, nenici, nedela bordel...
Nechape nekdo co k tomu lidi vede? Nebo si doma take odpoji lednici?

Bylo by zajimave zjistit zda je to proste nevsimavost, lhostejnoist ci
neco jineho...
Nechce se mi verit ze by to delali vsichni... z toho duvodu si myslim ze
by bylo rozumne notoricke skodice odhalit a domluvit jim. Brmlab mame radi
vsichni, ne?

Cele mi to pripomina cartoon Dexter's Laboratory, pro ty co neznaji intro
zde:

https://www.youtube.com/watch?v=FvTwxXTaISQ

Tenkrat jsem se tomu smal...

Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/