Ahoj Trimene,

On Thu, Oct 13, 2016 at 11:55:07AM +0200, Tadeáš Miňha wrote:
> Zde je popis udalosti:
> Opakovane nedodrzovani podminek prace na mikropracovišti. Trimen byl
> několikrát varován že nemá používat a skladovat jakoukoli chemii v
> prostoru mikropracoviště a dodržovat pořádek.

> Me dodatky:
>
> Stetec byl porizen za ucelem ocistovani nebo lakovani pcb a jelikoz
> nikde neni vhodne misto kde ho skladovat, aby nehrozilo to, ze bude
> znicen tak byl zanechan na pracovisti se kterym tato vec nejvice souvisi.
...etc.

  chapu, ze jsi mel urcite nejlepsi umysly a neprijemnosti vznikly
nedopatrenim.  Chapu ale i Rayovu frustraci a dival bych se na to z toho
pohledu, ze se snazi adminovat mikroelektronicke pracoviste
(https://brmlab.cz/mentors) a deji + objevuji se tam veci dobre minene,
ale z jeho pohledu nepatricne.  A jak se hromadi incidenty, stejne
rychle dochazi trpelivost a misto tepleho lidskeho slova dojde hned na
incident na wiki a situace eskaluje.

  Nebyl by dobry zpusob, jak takovym nedorozumenim predejit, vice/lepe
komunikovat?  Vsechno, co rikas, dava jisty smysl (alespon mne), ale
asi by to mentor prislusneho pracoviste vzal lepe (a vedel, kdo za tim
stoji, pripadne mohl sam vylepsit popisek / poznat ze je to IPA / atd.),
kdybys mu o tom napsal parradkovy mail a/nebo informoval #brmlab.
Ja jsem s timhle pristupem mel celkem dobre zkusenosti:

        23:09 <@pasky> btw nechal jsem si v radiolabu zapnute raspberry...
zitra uklidim, potrebuju ho nechat bezet pres noc
        16:55 <@pasky> obtw nechal jsem v brmbaru zakaznickou kartu do baumaxu
        21:41 <@pasky> Muaddib: Zena nasla svou matku, ktera ji pred 27 lety
nechala ve fastfoodu
        23:50 < pasky> pinky_qh, niekt0, ruza, ...: nechal jsem na stojaci
policce vedle dveri do hwlabu igelitku s cerstvym pecivem - housky a chleba;
prosim berte si, pripadne dejte do brmbaru...

  Asi nema smysl si kvuli kazde ptakovince i explicitne zadat o svoleni,
ale v techto "horkych" tydnech bych zvazil jako urcite gesto i to.

--
                                        Petr Baudis
        Run before you walk! Fly before you crawl! Keep moving forward!