Příčky v konfiguraci jako na wiki nám byly schváleny správcem budovy. Můžeme
tedy stavět.

Jaký je další plán? Navrhuji nastavit deadline na výhodnější cenové nabídky s
tím, že když se do té doby nic neobjeví, tak nakoupím materiál pro první příčku
v Bauhausu, a to tak, aby to v sobotu ráno bylo připravené v brmlabu.

On 8.4.2018 17:20, Radek Pilar wrote:
> Ahoj,
> tak jsem priblizne spocital material na pricky. Kvuli dvoukridlym dverim
> jsem musel vybrat pricku 10cm tlustou. Ceny jsou bez tmelu a barvy a za
> zakladni sadrokarton (mozna nekde budeme chtit protipozarni nebo
> vlhkuodolny).
>
> Velka pricka (5.6m x 3m) se 145cm dvermi vychazi na cca 4.5k (+4k dvere).
>
> Velka bez dveri vychazi na cca 5k.
>
> Mala (~2m x 3m) vychazi odhadem na 2-3k, dalsi cca 2-3k dvere.
>
> Zaruben a dvere vypadaji OK tyhle:
> https://www.nonstopstavebniny.cz/14316-oblozkova-zaruben-145-cm-bila-zarubne-masonite.html
> [...]

Jan Hrach | https://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E