* Jan Hrach <je...@hrach.eu> [2018-04-16 14:20:39 +0200]:

Příčky v konfiguraci jako na wiki nám byly schváleny správcem budovy. Můžeme
tedy stavět.

Jaký je další plán? Navrhuji nastavit deadline na výhodnější cenové nabídky s
tím, že když se do té doby nic neobjeví, tak nakoupím materiál pro první příčku
v Bauhausu, a to tak, aby to v sobotu ráno bylo připravené v brmlabu.

Jediné speciální stěny budou v kuchyňa (voděodolná) a v chemlabu
(protipožární).

Nevyjde to levněji koupit celou paletu? (Pokud ji spotřebujem).

Dík Jendo že se tomu věnuješ, plán mi přijde dobrý. Pošleš seznam nákupu
na revizi aby jsme nic nezapoměli?