Pricku 12,5cm jednoduse neposkladas. Typicky mas SDK desku 12.5mm - 2x,
protoze je stena oblozena ze dvou stran, a k tomu nosny profil - dela se
50, 75, 100mm (a vetsi). Celkova tloustka tedy vychazi na 75/100/125mm.
Pokud chceme velke dvoukridle dvere, chce to alespon tu 100mm stenu. A
pokud bychom v pricce chteli tahnout odpad tak jeste sirsi.