On Thu, Mar 11, 2004 at 07:31:28PM +0100, Jonas Druedahl Rask wrote:
> Hej Medbryggere.
> Jeg står og skal stikke min øl over i mit corneliusfad på
> 19 liter. Hvor meget øl skal der i. Sagt på en anden måde:
> Hvor meget luft skal der være i toppen af fadet?

Jeg plejer at fylde helt op til gas-ind roeret lige foer det roerer oellet.
Men man kan praktisk talt have saa lidt i fadet som man vil, saa laenge man
lufter ud med co2.

Thomas


Besvar via email