On Thu, Mar 11, 2004 at 07:53:58PM +0100, Bo Pedersen wrote: > On Thu, Mar 11, 2004 at 07:53:21PM +0100, Tom wrote: > > Det er vigtigt at co2 r?ret ikke n?r ned til ?llet > > Hvorfor egentlig lige det?
Den eneste grund jeg kan se er at hvis der kommer undertryk i co2 tilslutningen vil oellet bevaege sig ud der. Men.. :)
