On Thu, Mar 11, 2004 at 07:53:58PM +0100, Bo Pedersen wrote:
> On Thu, Mar 11, 2004 at 07:53:21PM +0100, Tom wrote:
> > Det er vigtigt at co2 r?ret ikke n?r ned til ?llet
> 
> Hvorfor egentlig lige det?

Den eneste grund jeg kan se er at hvis der kommer undertryk i co2 
tilslutningen vil oellet bevaege sig ud der. Men.. :)


Besvar via email