On Thu, Mar 11, 2004 at 07:31:28PM +0100, Jonas Druedahl Rask wrote: > Hej Medbryggere. > Jeg st?r og skal stikke min ?l over i mit corneliusfad p? > 19 liter. Hvor meget ?l skal der i. Sagt p? en anden m?de: > Hvor meget luft skal der v?re i toppen af fadet? > - Jonas
Saa meget der kan vaere uden at du kommer til at dyppe laaget i oellet naar du saetter det paa. Hvis ikke du eftergaerer paa fadet saa blaes det efterfoelgende ud med lidt CO2. Bo
