On Thu, Mar 11, 2004 at 07:31:28PM +0100, Jonas Druedahl Rask wrote:
> Hej Medbryggere.
> Jeg st?r og skal stikke min ?l over i mit corneliusfad p?
> 19 liter. Hvor meget ?l skal der i. Sagt p? en anden m?de:
> Hvor meget luft skal der v?re i toppen af fadet?
> - Jonas

Saa meget der kan vaere uden at du kommer til at dyppe laaget i oellet
naar du saetter det paa.

Hvis ikke du eftergaerer paa fadet saa blaes det efterfoelgende ud med
lidt CO2.

Bo


Besvar via email