--- In Bucuresti@yahoogroups.com, radu radut <radu_business...@...> wrote:

> Un parc de 3000 mp din centrul Bucurestiului va fi inlocuit cu Monumentul
> Holocaustului
> de Catiusa Ivanov HotNews.ro
> Joi, 7 mai 2009, 17:06 Actualitate | Esenţial
>

> Actualul parc de linga Primaria Capitalei
> Foto: HotNews.ro
>  Un
> parc de circa 3.000 de mp, aflat intre strazile Anghel Saligni, Mihai
> Voda, Brezoianu si Lipscani, langa Primaria Capitalei, va disparea in
> urmatoarele zile pentru a face loc Monumentului Holocaustului. Primarul
> [...]
Nu stiu altii cum sunt, dar eu cred ca avem cel putin tot atata nevoie de
spatii verzi ca si de istorie. Exista atatea marturii ale trecutului , dar
spatiile verzi de la noi din tara sunt tot mai putine. Oricum, cine a finantat
construirea monumentului a avut de unde. Mai bine ar fi finantat niste spitale
ori actiuni de reparare a soselelor...

Raspunde prin e-mail lui