From: ARIN <arini...@gmail.com>
To: Bucuresti@yahoogroups.com
Sent: Sunday, 10 May, 2009 13:07:07
Subject: Re: [Bucuresti] Un parc de 3000 mp din centrul Bucurestiului va fi
inlocuit cu Monumentul Holocaustului

Corect! asta voiam sa spun si eu: am vazut niste
comentarii FOARTE antisemite pe site la HotNews si, in felul asta, SIGUR
Memorialul se va face acolo pentru ca, orice ar spune cei interesati de
pastrarea spatiilor verzi, va fi interpretat ca "antisemit"
samd.!

Singura "linie de actiune" buna ar fi sa se insiste pentru gasirea unui
loc mai "bun" (eventual si convingand comunitatea evreiasca ca au si ei nevoie
de spatii verzi in Bucuresti) si... de ce nu? s-ar putea propune Primariei sa
faca un parc special in care sa fie incadrat Memorialul
>:)

De ce sa desfiinteze Primaria un parc? Sa FACA unul nou - ca altfel,
se dau rotunzi, cu cata grija au ei de bucuresteni, vezi-Doamne. ..
;)

Zona aia unde vor sa faca "proiectul Esplanada" ar fi numai buna -
dar nu singura...
:-p

Oricum, grija mare la transmiterea mesajului - sa nu apara "note" de
antisemitism, ca nu fac decat rau!
:(

Evreii n-au nici o vina - BINEINTELES ca tot
Basescu a aranjat sa se distruga un spatiu verde, de ce sa-si deranjeze
prietenii marlani care vor sa bage betoane peste tot? da-i-ar Dumnezeu ca dupa
moarte sa isi petreaca vesnicia intr-un desert de
beton!!!

Cum adica "nu protesteaza nimeni"? Dvs. unde
traiti?
:(

Codruta