Corect! asta voiam sa spun si eu: am vazut niste comentarii FOARTE antisemite
pe site la HotNews si, in felul asta, SIGUR Memorialul se va face acolo pentru
ca, orice ar spune cei interesati de pastrarea spatiilor verzi, va fi
interpretat ca "antisemit" samd.!

Singura "linie de actiune" buna ar fi sa se insiste pentru gasirea unui loc mai
"bun" (eventual si convingand comunitatea evreiasca ca au si ei nevoie de
spatii verzi in Bucuresti) si... de ce nu? s-ar putea propune Primariei sa faca
un parc special in care sa fie incadrat Memorialul >:)

De ce sa desfiinteze Primaria un parc? Sa FACA unul nou - ca altfel, se dau
rotunzi, cu cata grija au ei de bucuresteni, vezi-Doamne... ;)

Zona aia unde vor sa faca "proiectul Esplanada" ar fi numai buna - dar nu
singura... :-p

Oricum, grija mare la transmiterea mesajului - sa nu apara "note" de
antisemitism, ca nu fac decat rau! :(

Evreii n-au nici o vina - BINEINTELES ca tot Basescu a aranjat sa se distruga
un spatiu verde, de ce sa-si deranjeze prietenii marlani care vor sa bage
betoane peste tot? da-i-ar Dumnezeu ca dupa moarte sa isi petreaca vesnicia
intr-un desert de beton!!!

Cum adica "nu protesteaza nimeni"? Dvs. unde traiti? :(

Codruta