Hej Steen

Jeg er helt enig med dig.

"Pasting" ville jo skulle oversættes med "indklistre" eller noget i den
stil i dette tilfælde, men det siger vi jo ikke på dansk.

Jeg kan ikke finde på nogen synonymer til "indsætte", som folk kunne finde
på at slå op under.

Så jeg er helt med på at oversætte de to linjer til kun den ene på dansk.

(For lige at gøre det klart for alle, så er der efter min bedste
overbevisning tale om linjer i et stikordsregister, så antallet af linjer
er variabelt alt efter sproget, man oversætter til.)

Mvh.
Jesper