El divendres  3/02/06, a les 11:20 (+0100), Carles Pina i Estany va escriure:
> jo faig servir ReiserFS per quasi tot, des de... Kernels 2.2.X (encara
> no estava oficial dins el Kernel) sense cap problema. En serio :-) (fins
> i tot he tingut sectors defectuosos, que en teoria ReiserFS s'hi porta
> malament, i cap problema tampoc...)

És casualitat que parleu d'això just avui. Precisament ahir vaig
actualitzar el kernel i m'ha portat uns maldecaps horribles per culpa
del reiserfs. Amb tots els permisos correctes no permetia escriure
determinats fitxers ("operation not permitted") de cap manera, i clar,
sense poder escriure a /var la meitat de coses no funcionaven.

Segons el mount les particions reiserfs no estaven muntades, tot i que
ho estaven. En fi, un desastre impressionant.

Al final he hagut de reformatejar a ext3 i em penso oblidar de
reiserfs per sempre... ja n'he tingut prou, no en vull saber res més.

--
ernest

        "All the people look well in the dark."
                —The Velvet Underground