2006/2/6, Leopold Palomo Avellaneda <[EMAIL PROTECTED]>:
> A Dilluns 06 Febrer 2006 10:40, Ivà va escriure:
>
> No ho crec, això és el que també em passa a mi amb auna (ono). És el problema
> de les adsl. Molts servidors estan configurats per no acceptar correu d'una
> adsl i això és molt difícil de solucionar. Aquestes estan a les blacklist i
> no hi ha més...
>
> Leo
>
> --

Molts servidors consideren spam aquells correus amb que el reverse dns
no coincideix
amb el nom del servidor smtp.
En definitiva no accepten correus de ips dinàmiques.

Al servidor de correu smtp no l'importa res el remitent que posis en
el teu correu.
L'únic que l'interessa es el usuari que diposita el correu (Que es el
reponsable del mateix).

--
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974