El dilluns  6/02/06, a les 10:40 (+0100), Ivà va escriure:
> Ah si, me n'oblidava, enviar dirèctament des de l'exim (sense utilitzar un
> smarthost) ja ho he fet alguna vegada, però molts dels correus que enviava
> eren rebutjats perque la meva ip no coincidia amb la del domini
> ya.com(sento no ser més tècnic però és la millor explicació que tinc).
>
> Per tant aquesta solució tampoc em val.

T'asseguro que jo vaig sense smarthost i no me'n recordo de
l'última vegada que em van tornar un mail per aquest motiu.

Envio mails sense problemes a llocs tan dubtosos com Hotmail
i ni tan sols em classifiquen com a spam... tot això amb IP
dinàmica de Telefonica i exim sense smarthost.

--
ernest

        "All the people look well in the dark."
                —The Velvet Underground