2012/4/16 Marc Olive <marc.ol...@blauadvisors.com>:
> [...]

Per tal d'assegurar-te de ser reconegut com el primer que ha tingut
una idea, en la majoria de casos n'hi hauria d'haver prou en ser el
primer a fer-la pública. Per fer això, totes les solucions que s'han
plantejat són vàlides.

> Llavors la llicència no hi te res a pintar. En aquest cas entrariem en el món
> de les patents.

A si? Hi ha alguna patent que s'hagi fet per tal de garantir que es
reconegui només la «idea original»? Ho trobo una mica exagerat.

--
Pere