16-04-2012, 16:11 (+0200); gotru...@gmail.com escriu:

> A si? Hi ha alguna patent que s'hagi fet per tal de garantir que es
> reconegui només la «idea original»? Ho trobo una mica exagerat.

És que això de la "idea original" es pot interpretar de moltes
maneres. Jo entenc que es referia a la primera persona que va escriure
el programa. O sigui, que es reconegui l'autor original del
programa. En aquest cas, la manera de fer-ho és amb una llicència de
software (drets d'autor).

En canvi, si es referia literalment que es reconegui la persona que va
tenir la idea de fer el programa, llavors diria que sí que fa falta
una patent i seria molt més difícil i car d'aconseguir.

Salutacions.