Hola,

El 10/06/15 a les 10:02, Narcis Garcia ha escrit:

> Debian.org és un referent, és el referent sobre Debian GNU/Linux i no és
> tant fàcil despatxar la gent amb un «doncs vés a un lloc on et tractin
> millor, o calla».
> Hom no acudeix a Debian fent una inspecció prèvia «a veure quines
> decepcions o abusos m'esperen aquí».
>
> Convé fer les coses bé, però donar exemple encara és millor.

La meva opinió és que enlloc de queixar-se després d'apuntar-se a rés o
signar qualsevol document, abans s'ha de llegir la documentació.

A la documentació de les llistes de Debian hi ha tot un apartat on es
diu que es tracta d'una llista pública [1]. És la primera vegada que
usen negreta a la pàgina web. Suposo que perquè saben el què significa.

No entenc a què ve ara la sorpresa, ni què significa "haver de fer les
coses bé". Si es llegeix la documentació és prou clar. Si no interessa
que l'adreça d'un estigui en un lloc públic quan el lloc avisa que es
públic, el millor és evitar el lloc. Això no té rés a veure amb que un
marxi de cap lloc. Alguns ja han proposat solucions alternatives.

Salut i peles,

robert