Hola,

El que proposa l'Àlex és el millor.

Normalment, si no tens la mala sort de que el paquet que vols
instal·lar està immers en una transició (https://release.debian.org/tra
nsitions/), els paquets de sid s'instal·len en testing sense problema.

El dj 15 de 09 de 2016 a les 15:54 +0200, en/na Alex Muntada va
escriure:
> Com que testing i unstable no s'allunyen excessivament, per què
> no proves d'instal·lar el .deb de unstable directament? Sense
> l'apt, vull dir. Com a molt et tocarà instal·lar manualment
> alguna dependència i prou.

En lloc de fer-ho manualment, es pot fer amb apt:

cat > /etc/apt/apt.conf.d/default-release.conf << EOF
APT::Default-Release "stretch";
EOF

cat > /etc/apt/sources.list.d/sid.list << EOF
deb http://httpredir.debian.org/debian sid main contrib non-free
EOF

apt update
apt install -t sid virtualbox virtualbox-qt virtualbox-dkms

Amb això hauries de poder instal·lar el virtualbox de sid i potser
alguna dependència extra en el pitjor dels casos, sense fer-ho a mà.
(disclaimer: no ho he provat, però hui m'he alçat optimista :D)

Una vegada el vbox entre en testing, ja no tindràs res amb la versió de
sid, i tot normal.

Aquesta configuració és útil perquè et permet instal·lar coses de sid,
si cal, de manera fàcil, sense perill de que actualitzes a sid del tot.

Salut,
Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/