El 21/08/17 a les 12:31, Àlex ha escrit:
> En Roger ha escrit:

> Ara que a vacances tinc temps, he preparat un munt de crispetes, i he
> llegit els fils a Slashdot:
>

> https://linux.slashdot.org/story/17/07/15/0018221/in-which-linus-torvalds-makes-an-init-joke
>

> Esperava sentir les crítiques de sempre, pero aquest cop hi havia una
> nova: alguns missatges es referien des de fa uns mesos hi ha una
> vulnerabilitat crítica a SystemD (-és a dir, a tots el Linux excepte
> Slackware-) quan tenen usuaris que el nom comença per una xifra, cosa
> que Unix i Linux sempre han permés.

> [...]

Tot i que aquest problema és greu, no crec que les errades (corregibles)
de Systemd siguin el fonament del problema.
Fins ara els plantejaments de desenvolupament del sistema operatiu GNU
són els que més influeixen en el desenvolupament del nucli Linux. És
possible que el líder d'aquest últim projecte, Linux Torvalds, vegi
venir que això pot canviar i ser Systemd que comenci a determinar el
desenvolupament de bona part de projectes, com el mateix nucli.

En aquesta polèmica no hi deu haver bons i dolents, sinó encerts i
errades (grosses).

Respondre per correu electrònic a