Bon dia.

A mi la idea del Àlex també em sembla meravellosa, tot i que aquí a Salou
cap de les coses que hem intentat els "2 o 3 debianites" del Camp de
Tarragona han arribat massa lluny. La meva parella es professora en una
escola aquí a Salou i encara que m'encantaria poder-hi fer alguna cosa
semblant, sembla ser que no es possible.

Igualment voldria col·laborar i com el meu amic debianita m'ha regalat un
pc hp tipus mini-torre del any 2003 i l'he ampliat una mica, però no el
necessito, voldria saber si l'Àlex i/o algú dels que doneu suport al
projecte de promocionar el programari lliure a les escoles podríeu venir a
recollir aquest pc (la meva parella també dona un monitor TFT Phillips 19"
amb altaveus incorporats) ja sigui a Salou, Reus, Cambrils, La Pineda,
Vila-Seca o a la ciutat de Tarragona:

El pc + monitor ja els he provat i funcionen força be; porta llicència
Windows XP Pro legal, per tant, si voleu, en pocs dies el poc entregar amb
només el últim Debian 9.7, amb només Win XP Pro SP3 o, com jo proposo, tots
dos (perquè els nens i nenes pugui veure que el programari lliure funciona
millor i mes ràpid que el programari privatiu/de pagament al mateix
ordinador).

Ara mateix el HP dc330 del 2003 es un Pentium 4 HT a 2,4 Ghz (HT=simula un
dual core) amb 2 GB RAM, grabadora de DVD, disc SATA de 500 GB i lector de
targetes multimèdia (targetes SD i altres + port usb frontal) intern.

Joan Baptista
joanbaptista@gmail.comcessito <joanbapti...@gmail.com>
Tel. 665 245 561

Missatge de Àlex <a...@probeta.net> del dia dc., 6 de febr. 2019 a les