Hola bones, soc nou per aqui, de fet m'he subscrit per comentar aquest
tema i també perque soc usuari de Debian des de ja fa forces anys.

Respecte aquest tema, doncs ho trobo molt bona idea i a la meva zona,
Valls i l'Alt Camp, trobariem forces escoles interessades. De fet, ja
fa temps que col·laboro amb un grup de Programari Lliure de Valls
(Hacklabvalls), i fem installs partys de forma periòdica amb un èxit
raonable (sobretot en les primeres edicions). A més, actualment hem
recuperat varies torres i portàtils (molt vells) amb Linkat i Linkat
lleugera per a una escola propera. Doncs bé, estic i estem oberts o
col·laborar amb el que convingui :-) També tenim força material
recuperat per revifar maquines velles (Ram, pci's, processadors, fonts,
discs, etc), ho comento per si algú pot necessitar quelcom..

Ja he vist que per la llista de Caliu, han comentat de que aquest tema
el mouran a través del CRP's, doncs bé estaré atent a lo que diguin...

Percert gent de Salou, no crec que ens coneguem, però estaria bé potser
algun dia trobar-nos, o qui sap si fer quelcom conjunt ;-)

Salut,

roger

El dl 11 de 02 de 2019 a les 12:47 +0100, en/na RAMON MONTRAVETA ROIG
va escriure:

Respondre per correu electrònic a