Volia dir que per aquí a Salou els nostres intents de difondre el
programari lliure NO han arribat mai massa lluny, disculpeu. M'he menjar el
NO per error :-(

Aprofito per passar-li copia oculta al meu amic "debianita" Pep, que no
estic segur si te temps de llegir TOT el que es diu a aquesta llista de
correu.

Joan Baptista
joanbapti...@gmail.com
Tel. 665 245 561