Hola Joan,

> Jo treballo amb CiviCRM. És soft lliure i orientat a
> organitzacions del 3r sector: encaixa bé en associacions
> (Greenpeace), col·legis oficials, etc. Segur que us aniria
> bé en molts aspectes.

El conec de fa temps perquè també l'utilitza la FSF, tot i que
jo mai l'he arribat a provar.

No l'he esmentat perquè no surt a la llista de productes oferts
via Softaculous al cPanel on tenim l'espai web. Com que no vull
haver de dedicar molts esforços a mantenir al dia les versions,
l'opció de triar una solució que ofereixi Softaculous és molt
temptadora i per això havia pensat en Dolibarr.

> Com a ERP em sona Tryton, però no sé si encaixaria.

Aquest està empaquetat per a Debian :)

Malauradament no encaixa gaire bé amb l'espai web que tenim amb
cPanel.

> si volguessis provar el Civi, jo et recomano que ho facis amb
> la base de drupal, i no de joomla o wordpress. I si vols provar

Doncs jo preferiria tirar per Wordpress perquè una ara estem
utilitzant una instància a wordpress.com i ens agradaria moure
el que hi tenim al nostre domini. Alguna problema destacable
que t'hagis trobat amb CiviCRM sobre Wordpress?

Com són les actualitacions del CiviCRM? Es poden configurar
perquè siguin automàtiques com al Wordpress?

Salut i moltes gràcies!
Alex