Perdoneu que contesti des del mòbil però no puc estar d'acord papapep.Com a
professional d'odoo des de la versió 6 amb projectes fins i tot de la 5, quan
el client gtk encara no es va separar d'odoo per fer tryton he de dir:Odoo és
lliure. Té la versió enterprise i la community això sí. Jo sempre implanto la
community. L' odoo mono és l'enterprise però él el community amb flors.Té una
comunitat impressionant de desenvolupadors  actius que supera però com del cel
a la terra els de tryton. Mireu github.com/ocaPer això mateix, les millores que
té odoo són inpressionants comparades amb tryton. De fet en té molts més mòduls
que tryton.Sincerament no conec cap erp que el pugui superar. Evidentment, hi
haurà algun que el superi en coses puntuals, però en llibertat, escalabilitat i
possibitats, me la jugue.I moltes més coses que us podria contar. Qualsevol
pregunta, ja sabeu. El que passa que estic vora platja a dénia.Aneu a
odoo.com/apps i cerqueu "cubells" i veureu que el conec a fons.Enviat des del
meu dispositiu Samsung

-------- Missatge original --------De: papapep <papa...@gmx.com> Data: 5/7/19
17:25  (GMT+01:00) A: debian-user-catalan@lists.debian.org Assumpte: Re:
Recomaneu alguna eina ERP/CRM en català? Bones,La versió lliure d'Odoo (Tryton)
és una molt bona eina, sòlida i fàcilment extensible (Python pawa), amb molta
documentació i bastanta comunitat d'usuaris.Tant d'ERP, com de CRM (com de
moltes altres coses, per la seva modularitat) pot fer molt bona feina.Odoo és
molt més "mono", però l'han pervertit.

Respondre per correu electrònic a