Bona nit,
1. Tinc el meu sistema Debian en català, però tinc una aplicació, Ardour per
ser exactes, que no té traducció, de moment, al català, però sí a l'espanyol
d'Espanya (es_ES). Estaria interessat a posar aquest software, Ardour, en
es_ES, ja que em surt en anglès, però continuant tenint la resta del sistema en
català (ca_ES). Algú sabria com ho podria fer això...? (si és que es pot fer).

2. També estaria interessat en un bon tutorial sobre com traduir programes de
Linux al català, mitjançat el Poedit, sobre els fitxers de traducció .pot, .po
i .mo. Segons diuen, és molt senzill, però no puc arribar a entendre com es fa.
Necessitaria un tutorial que t'ho expliqués d'una forma clara i comprensible.

Gràcies.

||*||
Gonçal Sallan Baso
qaoxomox...@protonmail.com