On Thu, May 07, 2015 at 01:22:40PM +0200, mourik jan heupink wrote: > Hallo, > > Heeft iemand hier tips voor software, waarmee je een video > conference server kunt kunt inrichten, die min of meer werkt zoals > (bv) de videoconference apparatuur van polycom: > > - een schermvullend menu, adresboek met ip's van andere systemen > - met meer mensen tegelijk inloggen / met elkaar 'conferencen' > - evt sessies opnemen > > Iets a la openelec / kodi / xbmc, alleen dan voor video conferencing. > > Ik zocht, maar vind helaas niet al teveel. :-( > > Tips iemand?
https://jitsi.org/Projects/JitsiVideobridge -- To UNSUBSCRIBE, email to [email protected] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected] Archive: https://lists.debian.org/[email protected]
