On Thu, May 07, 2015 at 01:22:40PM +0200, mourik jan heupink wrote:
> Hallo,
> 
> Heeft iemand hier tips voor software, waarmee je een video
> conference server kunt kunt inrichten, die min of meer werkt zoals
> (bv) de videoconference apparatuur van polycom:
> 
> - een schermvullend menu, adresboek met ip's van andere systemen
> - met meer mensen tegelijk inloggen / met elkaar 'conferencen'
> - evt sessies opnemen
> 
> Iets a la openelec / kodi / xbmc, alleen dan voor video conferencing.
> 
> Ik zocht, maar vind helaas niet al teveel. :-(
> 
> Tips iemand?

https://jitsi.org/Projects/JitsiVideobridge


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]
Archive: https://lists.debian.org/[email protected]

Antwoord per e-mail aan