Hallo,

Heeft iemand hier tips voor software, waarmee je een video conference server kunt kunt inrichten, die min of meer werkt zoals (bv) de videoconference apparatuur van polycom:

- een schermvullend menu, adresboek met ip's van andere systemen
- met meer mensen tegelijk inloggen / met elkaar 'conferencen'
- evt sessies opnemen

Iets a la openelec / kodi / xbmc, alleen dan voor video conferencing.

Ik zocht, maar vind helaas niet al teveel. :-(

Tips iemand?

MJ


--
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]
Archive: https://lists.debian.org/[email protected]

Antwoord per e-mail aan