Hallo,
Heeft iemand hier tips voor software, waarmee je een video conference
server kunt kunt inrichten, die min of meer werkt zoals (bv) de
videoconference apparatuur van polycom:
- een schermvullend menu, adresboek met ip's van andere systemen
- met meer mensen tegelijk inloggen / met elkaar 'conferencen'
- evt sessies opnemen
Iets a la openelec / kodi / xbmc, alleen dan voor video conferencing.
Ik zocht, maar vind helaas niet al teveel. :-(
Tips iemand?
MJ
--
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]
Archive: https://lists.debian.org/[email protected]