Hoi allemaal,
Ik zal dan nog maar even een 'conclusie' naar de lijst sturen:
Jitsi Meet doet precies wat we zoeken, plus het komt met een apt-repo
voor gemakkelijk installeren en updaten.
Werkt gewoon via een browser (chrome / opera / LATEST firefox, géén
internet explorer) en maakt gebruik van je lokale webcam & mic. Je kunt
dan met een 'onbeperkt' aantal gebruikers inloggen in een room, en
elkaar zien / horen. Ook kun je alles opnemen.
Werkt echt prima, zolang je even de juiste poorten open zet. :-)
Ik had alleen jre8 nodig, en die heb ik geinstalleerd met:
http://www.webupd8.org/2014/03/how-to-install-oracle-java-8-in-debian.html
Groet,
Mourik Jan
On 5/7/2015 13:58, Geert Stappers wrote:
On Thu, May 07, 2015 at 01:22:40PM +0200, mourik jan heupink wrote:
Hallo,
Heeft iemand hier tips voor software, waarmee je een video
conference server kunt kunt inrichten, die min of meer werkt zoals
(bv) de videoconference apparatuur van polycom:
- een schermvullend menu, adresboek met ip's van andere systemen
- met meer mensen tegelijk inloggen / met elkaar 'conferencen'
- evt sessies opnemen
Iets a la openelec / kodi / xbmc, alleen dan voor video conferencing.
Ik zocht, maar vind helaas niet al teveel. :-(
Tips iemand?
https://jitsi.org/Projects/JitsiVideobridge
--
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]
Archive: https://lists.debian.org/[email protected]