Selam,

Gnome'da bu işler nasıl oluyor bilmiyorum ama,
xorg.conf ya da XF86Config-4 dosyasının klavye ile ilgili
bölümüne
        Option "XkbLayout"  "tr,us"
        Option "XkbOptions" "grp:shift_toggle,caps:shift"
satırlarını yazar ve X'i yeniden başlatırsanız,
Shift tuşlarının ikisine birden bastığınızda klavye
değişir.

Esen kalın,
Nilgün

Cts 07 Oca 2006 19:55 sularında, Baris Efe şunları yazmıştı:

Cevap