SWAP (takas) alanı kullanıyor musunuz ?

04.02.2006 tarihinde Bahri Meriç CANLI <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:
Merhaba

Kişisel bilgisayarımda %100 fiziksel bellek kullanımı oluyor bazen bu
daha fazla arttığı için gdm otomatikmen kapanıyor. Bu oranı nasıl
azaltabilrim. Gnome masaüstü yöneticisi ve  512 mb ram kullanmaktayım.

İyi çalışmalar





--
Yılmaz Uğurlu ~ jabber : [EMAIL PROTECTED]  ~ İzmir

Cevap