04.02.2006 tarihinde Bahri Meriç CANLI <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:
Merhaba
Kişisel bilgisayarımda %100 fiziksel bellek kullanımı oluyor bazen bu
daha fazla arttığı için gdm otomatikmen kapanıyor. Bu oranı nasıl
azaltabilrim. Gnome masaüstü yöneticisi ve 512 mb ram kullanmaktayım.
İyi çalışmalar
--
Yılmaz Uğurlu ~ jabber : [EMAIL PROTECTED] ~ İzmir

