Selam, Cts 04 Şub 2006 18:22 sularında, Bahri Meriç CANLI şunları yazmıştı: > Merhaba > > Kişisel bilgisayarımda %100 fiziksel bellek kullanımı oluyor bazen bu > daha fazla arttığı için gdm otomatikmen kapanıyor. Bu oranı nasıl > azaltabilrim. Gnome masaüstü yöneticisi ve 512 mb ram kullanmaktayım.
X'in kapanması bellek bittiğinden olmaz. Ya bellek çiplerinden bazıları bozuktur ya da ekran kartınızda benzer bir sorun vardır. 3D hızlandırıcı kulanıyorsanız, ayarlarından fazla hızlandırırsanız da bu olur. Ölümcül hata oluşturan hatalı bir program da X'in çökmesine yol açabilir, ama bu çok nadirdir genellikle sadece kendileri çökerler. Sebepler herşey olabilir ama bellek tükenmesi olmaz. (GNU/Linux'ta 'bellek tükendi' diye bir hata iletisi yoktur.) Sorunu başka yerde arayın. Esen kalın, Nilgün

