            IdeoLengua: Lingüística y lenguas artificiales
            (http://espanol.groups.yahoo.com/group/ideolengua ,
            http://www.mail-archive.com/die-archive@gmx.net/maillist.html ,
http://www.mail-archive.com/ideolengua@gruposyahoo.com/maillist.html )

            AUXLANG - International Auxiliary Languages
            (http://groups.yahoo.com/group/auxlang ,
            http://listserv.brown.edu/archives/auxlang.html )

[eo] [es]

Saluton/Hola

Aleksandro skribis al esp-novo kaj al IdeoLengua pri la nova tina
poshtlisto. Mi skribas tiun chi mesaghon ankau por la listo AUXLANG, kie
mi neniam legis, au mi ne memoras ghin, pri la tino (helplingvo). Mi legis kelkafoje
pri tiu
chi helplingvo che IdeoLengua (hispanlingva poshtlisto por
diskuti pri lingvistiko kaj artefaritaj lingvoj) kaj shajnis al mi,
pro la skribajhoj el Aleksandro, ke la tinistoj estas tre disigataj.
Eblas ke mi eraras, kaj tio povas esti sole mia persona vidpunkto. Mi
ne kredas ke la tino estas la "plej bona, perfekta, revolucianta kaj
neplibonigebla helplingvo", sed mi interesighas pri ghi, kiel mi
interesighas pri aliaj helplingvoj, pri la ghenerala ideo de la
helplingvismo, pri la "naturaj" lingvoj... pri absolute chio rilate al
lingvo(j). Do, vidante la menciitan situacion de la tinistoj, kaj char
mi ankau interesighas pri la tino kaj mi ne volas devi esti che ech pli
poshtlistoj por scii pri ghi, mi decidis krei tina poshtlisto che la "host"
ke mi uzas por mi estonta pagho.

Aleksandro skribis ke, por eniri la liston, oni devas sendi mesaghon
al adreso [EMAIL PROTECTED], sed tiu estas la adreso por sendi la
mesaghojn kiam oni jam estas membro de ghi. Se vi volas eniri la
tinan poshtliston, bonvolu viziti la paghon che
http://listos.rod-web.com/tinico, kio devus porti vin al la vera pagho de
menciita el Aleksandro en liaj mesaghoj, kiu estas (la unua URL)
pli facila por memori ghin. La pagho kaj chio rilate al ghi estis
automate kreitaj en la
angla, sed mi tradukos ilin al la tino kaj eble al aliaj lingvoj kiam
mi povos. Oni povas eniri
la liston ankau per la sendajho de mesagho enhavanta "subscribe
via_pasvorto" (en la temo au en la mesagha teksto, ghi ne estas
grava) al la adreso [EMAIL PROTECTED] . Mi povus krei
duan adreson komplete en la tino (tiu chi adreso enhavas la anglan
parolon "request") se oni konsideras ghin bona ideo.

Rodrigo
(bonvolu pardoni miajn eblajn erarojn en la Esperanta teksto, mi ne
praktikas multe ghin)

Alexandre ha escrito sobre la nueva lista de correo del tino a esp-novo y a
IdeoLengua. Escribo también este mensaje para la lista AUXLANG, en la que no recuerdo
haber leído nada sobre el tino (una lengua auxiliar). He leído varias veces sobre esta
lengua auxiliar en IdeoLengua (lista de correo en español sobre lingüística y lenguas
artificiales) y me ha parecido, por lo que escribe Alexandre, que los tinistas están
muy dispersos. Quizá me equivoque y puede ser sólo mi punto de vista. No creo que el
tino sea "la mejor lengua auxiliar, la lengua auxiliar perfecta, revolucionaria o
inmejorable", pero estoy interesado en ella, como me interesan también otras lenguas
auxiliares, la idea general del auxilingüismo/interlingüística, las lenguas
"naturales"... absolutamente todo lo que tenga que ver con la(s) lengua(s). Así que,
viendo la situación de los tinistas antes mencionada, y porque a mí también me
interesa el tino y no quiero tener que estar en todavía más listas de correo para
saber sobre el tino, decidí
crear una lista de correo para el tino usando el "host" de mi futura página web.
Alexandre ha escrito que para entrar en la lista hay que mandar un mensaje a la
dirección [EMAIL PROTECTED], pero esa es la dirección para mandar los mensajes
cuando ya se es miembro. Si quieres entrar en la lista de correo del tino, visita la
página http://listos.rod-web.com/tinico, que te debería de llevar a la verdadera
mencionada por Alexandre en sus mensajes, que es (la primera URL) más fácil de
recordar. La página y todo lo relacionado con ella se creó automáticamente en inglés,
pero lo traduciré al tino y seguramente a otras lenguas en cuanto pueda. También se
puede uno hacer miembro de la lista enviando un mensaje con "subscribe tu_contraseña"
(en el tema o en el texto del mensaje, no importa) a la dirección
[EMAIL PROTECTED] Podría crear una segunda dirección totalmente en tino (la
dirección mencionada contiene la palabra "request" en inglés") si se considera que es
una buena idea.

Rodrigo

>     Saluton al vi qiuj.
>     Nun ekzistas nova listo por praktiki, reformi aw rifuzi la tinezon.
    [...]