On Tue, Sep 19, 2006, Aviram Jenik wrote about "Re: Fwd: Re: קריאה להצעות:
ריכוז תחזוקת שרת המקור":
> כמו שאני רואה את זה:
> 1. הועד ביקש בקשה והגדיר תהליך מכרז
> 2. הוגשה הצעה לפי תהליך המכרז הזה
> 3. הבקשה עונה על תנאי המכרז (אבל כנראה לא על תנאי מכרז אלטרנטיבים שהיו
>    מפרסמים אנשי הועד הקודם, וזה לגטימי. אבל לא רלוונטי)

לדעתי זה לא ניסוח הוגן. ההצעה של שחר היתה בסדר גמור מלבד סעיף אחד, שבעצם
אומר "אני יעשה מה שאני רוצה, ואם זה לא מוצא חן בעיניכם תפטרו אותי". זו אולי
זכותו, אבל לא עונה לדרישות המכרז, שדרש שמנהל המערכת יהיה מוכן מראש לבצע דברים
מסוימים (שדותן שלח ברשימה) ודברים נוספים (דותן כתב שהרשימה הם רק דוגמאות,
למיטב זכרוני).

כך שהצעת שחר, כפי שהיא, לא עונה לדרישות המכרז. אם הוא יוריד את הפסקה הבעייתית
ובמקום זה *כן* ייתחייב לפעול כפי שיירצה הוועד (תוך מגבלות שעות, וכד'), אז
הוא יקיים את דרישות המכרז.

מובן שזה לא תפקידי, אלא תפקיד הוועד, לבחון את הצעתו של שחר. אבל קשה לי
לעמוד מן הצד בזמן שבמקום להביא סוף סוף לפריחת השרת (צעד שהוועד החדש מנסה
להוביל) יש כאלו שמנסים להנציח את המצב הקיים, שרוב החברים חושבים שהוא רע.

--
Nadav Har'El                        |       Tuesday, Sep 19 2006, 27 Elul 5766