שלום לכולם,

כבר זמן רב שאין לי עבודה, ויש לי זמן פנוי רב, בעודי מחפש עבודה. בנוסף גם אם
וכאשר אעבוד, הרי שאעבוד בתור שכיר עם שעות עבודה סבירות, ועדיין יהיה לי די
הרבה זמן פנוי.

לפני שחוות השרתים של אקטקום נותקה מהרשת, היו לי הרשאות משתמש-על בשני השרתים של
העמותה: eskimo (iglu.org.il) ו-beak (מה שפעם ארח את hamakor.org.il). כרגע
לעמותה יש שרת חדש - tux.hamakor.org.il שמאורח בחוות השרתים של בזק בין-לאומי.
אולם, בעוד שיש לי חשבון פשוט שם, אין לי הרשאות משתמש-על.

כרגע חלק גדול של השירותים שאורחו על השרתים הישנים של העמותה שאני הייתי אחראי
עליהם, עדיין לא הועלו מחדש. המידע שמשויך אליהם הועתק וזמין,אבל צריך מישהו (עם
הרשאות מתאימות) שישחזר אותם. לי יש מספיק זמן לעשות זאת, וכן רצון ונכונות אבל
כאמור אין לי את ההרשאות המתאימות.

כתבתי הודעה ל-board בה הצעתי את עזרתי, אבל לא התקבלו תשובות (למעט אחת). כרגע,
אין לי עדיין הרשאות כך שאין לי יכולת לשחזר את השירותים האלה, והם לא פעילים
מזה זמן רב.

אני פונה לרשימת דיוור זו מתוך כוונה לשנות את המצב או להזיז משהו, כי אני מרגיש
שאני לא מספיק מנוצל.

בכבוד רב,

        שלומי פיש