מצ"ב 4 האגורות שלי:
הסיבה למה כן לתת עבודה בחינם להנגשת אתרים באינטרנט היא כדי להפיל את
המחסום הכספי, שמונע מהארגונים השונים מלהנגיש את האתרים שלהם.
אבל העלות של עדכון אתר (להנגשה או תוכן חדש או מה שלא יהיה) אינה מורכבת
רק מעלות זמן מתכנת.  לארגון יש עלויות נוספות של בקרת איכות, הכשרת מי
שיתחזק את האתר באופן קבוע וכו'.
לכן ההצעה לתת עבודה בחינם - לא רק שמביאה לידי זילות אלא גם לא תמיד תעזור
להשיג את המטרה.
לכן ההצעה של אורי עידן לשכנע ולתת ייעוץ קצרצר היא יותר לעניין.

--- עומר