מתי הוא ירד, אחרי שכבר יהיה פיצוץ, או שפשוט נחכה לרגע שתוכנות אוטומטיות
יסמנו את המתחם של הפלאנט (ואולי גם זה שמעליו) ככזה שמציג פורנוגרפיה או מדרדר
את מיטב בננו לפשע? אחרי שתוכנות הגנה יחסמו את האתר בטוענה שהוא מקשר לרוגלות
ולוירוסים אחרים?

אני יודע עד כמה חשוב לכם החופש, אבל בלי גבולות גזרה ברורים יהיה פה חשד
להשתקה וצנזור מצד גורמים אינטרסנטים. כרגע אמנם הקהילה יודעת לרסן את עצמה
(בדרך כלל), אבל ככל שמגדילים את חוג המשתתפים מגיעים לאנשים רחוקים יותר
מהליבה, שההתנהגות שלהם עשויה להיות שונה מהכללים הבלתי כתובים שנקבעו ברגע
ההקמה של הפלאנט, ואנחנו לא רוצים להגיע למצב שדורון יצטרך לסרוק את טביעת
האצבע שלו בכל פעם שהוא נכנס לפלאנט.

Tomer
Sent from Haifa, Israel